نحوه واردات کالا از بازارچه های مرزی
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

نحوه واردات کالا از بازارچه های مرزی

عمل وارد كردن یا فراهم كردن موجبات ورود كالایی به یك قلمرو گمركی را واردات می گویند كه در اصطلاح لاتین Importation نامیده می شود.

همان طوری كه گفته شد، واردات به معنای ورود كالا به قلمرو گمركی است؛ لذا واردات در قلمرو سیاسی مثل مناطق آزاد تجاری مشمول این عنوان نخواهد شد.

 

واردات کالا

 

بنابراین برای ترخیص كالای وارده به بازارچه های مرزی نیاز به انجام تشریفات گمركی است كه در بازارچه ها تشریفات قطعی گمركی موردنظر است. صاحب كالا كه اقدام به واردات كالا می نماید لازم است كه در زمان موردنظر نسبت به ترخیص كالای خود اقدام نماید

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب

 

یكی از رویه های گمركی اختصاص به ورود قطعی دارد كه در اصطلاح لاتین به آن Clearance for home use نیز می گویند كه بر اساس آن به واردكننده اجازه داده می شود كالایی را برای مصرف داخلی به قلمرو گمركی وارد نماید و با انجام تشریفات قطعی گمركی نسبت به ترخیص آن اقدام نماید كه ماده ۱ آئین نامه اجرایی قانون امور گمركی به آن اشاره دارد و حقوق گمركی، سود بازرگانی و عوارض در صورت تعلق فقط از واردات قطعی دریافت می گردد.





:: برچسب‌ها: ترخیص کالا , خرید خارجی , شرکت بازرگانی , گمرک , واردات از چین , واردات کالا , واردات کالا از چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: